Lille Bie(1-3 år)

Vår småbarnsavdeling heter Lille BIe. Her har vi plass til 14 barn i alderen 1-3 år. De ansatte på avdelingen består av 1 pedagogisk leder, 1 barnehagelærer og 2 assistenter. Vi har også en assistent som er hos oss 2 dager i uken.

Hovedfokuset vårt er å gi barna omsorg og trygghet i hverdagen. Dette tenker vi er elementært for at barna skal tørre å utforske, leke og lære. Trygge, faste og gode rutiner på avdeling er derfor veldig viktig.

Vi har daglige samlingsstunder og aktiviteter som passer barnas alder og interesser.

Det flotte uteområdet vårt bruker vi flittig. Vi er også ofte på impulsive turer i nærområdet til barnehagen.

Personalet har daglig, tett kontakt med foresatte - slik at foreldrene vet hva som skjer og at vi i samråd med dere ivaretar barnet deres på beste måte hver dag.

Velkommen til oss på Lille Bie!